2018. július 29., vasárnap

Hol a REPLAY? - 2. szülinapunk




Sziasztok!
Egy kis kitérőt teszünk a történetben és megünnepeljünk, hogy immár 2 éves a blog és szerény 23 600 oldalmegjelenítést tudhat a háta mögött. Ezt mind nektek köszönhetem! Imádlak titeket!



Szóval, a mai kitérőnk témája replay.

Biztos nektek is van olyan, hogy "Ezt így is csinálhattam volna; Ezt kellett volna mondanom; Ez jobb lett volna; Mi lett volna ha?" és a többi. Rengeteg új helyzetet lehetne ezekkel a mondatok mögötti ötletekkel kreálni. De, hogy így utólag mit tehetünk? Semmit. De nekem ez nagyon nyomja a szívem és némelyik azért elég vicces lehetett volna, ezért beavatlak titeket is.

Mit változtatnék most a történet részein? És néhány nagyon sokszor ismétlődő kérdést is megválaszolok nektek. :)

1. Rész
Kezdjük rögtön az elején.
Wia ugye Los Angelesből jött, nos eredetileg Las Vegast akartam írni. Erre egyébként a napokban jöttem rá... Valahogy összetévesztettem a két helyet. Igen, ez is csak velem fordulhat elő. De most már ezzel a várossal kell tovább dolgoznom és a legjobbat kihozni belőle.


3. Rész
Ebben a részben van egy kisebb rész, ahol Nataniel féltékenykedését figyelhettük meg. De ekkor kapcsoltam, hogy "Mi van?! Nataniel? Hülye vagy Vivi?" Nem tudom, mit akartam kihozni ebből. Soha nem szerettem őt, erre beakartam vonni. Nos, azóta már nagyon ügyesen kivontam őt a sztoriból.


5. Rész
Áh, ez a Los Angeles kísérteni fog most már minden részben. >.< Gomen, de tévhitet építettem bennetek. Nem L.A., ahol a dolgok ott maradnak, hanem Las Vegas. "Ami Vegasban történik, az ott is marad." Ahj, de utálom magam ezért. Nem értem, hogy véthettem ekkora hibát...

A matek tanár (ezt fontos megjegyeznem), a saját matek tanáromról mintáztam. Annyira jó beszólásai voltak, hogy muszáj volt róla mintáznom. Mint valami kényszer. xD "Köszönöm Tanár Úr, hogy 4 éven keresztül, adta az ihlet forrásokat!"

Ebben a részben próbáltam Castielt jobban bevonni a történetben, de, mint ahogy a mostani részekből is kiderül, nagyon nem jött össze. :')


Na jó... Itt untam meg. Annyira borzalmasak ezek a régi részek, hogy nem bírom elolvasni őket. xD Annyira vicces, hogy milyen béna részeket írtam a mostaniakhoz képest. És csodálkoztok, mikor azt írom, hogy nem szoktam elolvasni a részeket. Mert ja, nem szoktam. :D Van egy kis füzetem és ott összegezem a részeket, kiírom a lényeget így tudom folytatni. Bár vannak részek, amiket imádok, ezekre ki is térnék most.


10. Rész
Mindig is nagy álmom volt, hogy egy ilyen helyre eljussak. Hát én nem jutottam el, de első sorban azért hoztam létre a blogot, hogy ezzel jussak el, ráadásul úgy, ahogy én elképzeltem. Mindenhol játék és Just Dance! Ahj... imádom ezt a játékot. De szerintem ez a blogból is átjött. :D


12. Rész
Ez a rész az, ami reggel 10 perc alatt született meg. Felkeltem és azaz igazi ihletem volt. :D Nem tudom honnan jött, de nagyon jó rész lett. Nekem kimondottan tetszik. Bár féltem, hogy nincs olyan, hogy valaki félne a tyúkoktól, de pár hónappal később rengeteg hasonló videó jött velem szembe facebook-on. xD Sőt, még egyik barátnőm is szinte a nyakamba ugrott mikor megindult felé az egyik tyúk. xD

Egyébként itt kap Wia egy nyuszit, vagyis választ. Nos szerencsétlen nyúlról azóta se volt szó. De nyugalom! Már úton van egy ilyen kis összefoglaló rész, hogy majd betudjam kapcsolni a történethez. Bár lehet ez a rész valahol útközben megdöglött, mert elég régóta szenvedek vele.


13. Rész
A bűvös 13-as. :D Ez most így utólag esett le. Így már meg se lepődöm, hogy ebben a részben írtam az első szakítást. Mikor Armin ellöki Wiát, hogy nyerjen. Ez vicces rész lett. Fogalmam sincs, hogy honnan jutott ilyen eszembe, de tök jó lett utána a rész. :D Áh, imádom még mindig, de csak onnan, hogy ellökte.


A külön részekből is van egy pár kedvenc...


Sötét múlt
Hát nem tudom ti, hogy vélekedtek erről a részről (nyugi, megírtátok ;) ), de én oda vagyok érte. Szerintem annyira át tudom érezni és adni, az ilyen balesetes cuccokat. Soha nem voltam ilyen érzelgős típus, de a filmekből rengeteget lehet tanulni, meg az is sokat számít, hogy beleélem és belehelyezem magam az adott szituációba és mindig megkérdezem magamtól, "Mit csinálnék a helyében?" Szerintem ez lehet a kulcs, hogy jól áttudjam adni az érzelmeket, vagyis nálam. De lehet csak én gondolom így.


Költözés
Szintén egy tetszetős (mi ez a szó? xD) rész lett. Valahogy az ilyen szomorú részeket jobban át tudom adni, mint a vidámakat. Ez szerintem a sok horrorfilmtől van. Megtanultam, lefigyeltem, hogy mutatják ki a színészek a érzelmeiket, a fájdalmaikat (az üvöltésen kívül) és a kitartásukat. Vagy valami ilyesmi.


És amit utálok, az első 9 részen kívül a 21 és 22. rész.
Hát az valami borzalom lett. Kínszenvedés volt, mire megírtam, főleg a 22-et. Akkor megfogadtam, hogy soha a büdös életbe nem mennek kirándulni. Még most is felhúzom magam, elég csak rágondolni és ideges leszek. xD



Anya-lánya kapcsolat
Ez a "Mindig is tudtam, hogy utálsz." érzés. Nem tudom miért így írtam a kapcsolatot Wia és az anyukája között. Mindig is kíváncsi voltam, egy ilyen viszonyra. Soha nem tapasztaltam még ilyet és nem is nagyon láttam, ezért az elképzeléseim szerint megy, de szerintem nem is olyan rossz. :D


Apa-lánya kapcsolat
Na, hát tökéletesen mintázza apuval való viszonyomat. ^_^ Ezt nem is kell magyarázni. Wia egyke, így apuci pici lánya. :3


Új karakterek
Új karaktereket azért kellett kitalálnom, mert valahogy nem tudtam elképzelni Wiát az osztályban. Egyszerűen nem illik ott egyik társaságba sem. Ilyen Kim-Lisa-Rin társaságot tudnék elképzelni neki, ami a tökéletes lenne, de talán még Kimet sem.


Régiek, de hol vannak?
Eh, nem tudom. Annyira elcsesztem néhol a történetet, amit már nem tudok visszafordítani. Sajnos a történet csak Wiára és Arminra épült, de próbálok egy új kezdetet elindítani a Los Angelesi (miért ez a város? T_T) utazás után. De ez sem garancia, hogy Nataniel benne lesz, egyszerűen nem tudom elviselni, Kentinnel egyetemben. Csak őt teljesen kivontam a forgalomból. xD


Wia
Nem, nem ő fog megszólalni, bár vicces lenne, ha ő alkotna rólam véleményt. xD Kíváncsi lennék. :D Biztos utálna, amiért ennyit szenvedtetem. :3 Na, de ha már a szenvedésnél tartunk, vele is eléggé megszenvedek. Páran már észrevettétek és meg is kérdeztétek, hogy Wia miért nem játszik? Hááát, ez úgy volt, hogy nem tudom. Elkanyarodtam tőle, mivel én is animézek, így ő is. Ebben a témában jobban benne vagyok, de szerencsére vagyis remélem, hogy Arminnál nem történt ilyen, mert ő 100%-os gamerrnek készült. Nem akarok eltérni ettől, szóval ha a világ is összeomlik, akkor is játszani fog, amíg bírja az aksi. :D De nem tervezek világvégét. :D Egyelőre. :3
No, de. Néha elgondolkozom, hogy a bulizás és a gamerkedés, hogy illik össze, majd eszembe jut, hogy az animézés és bulizás? Hát egyszerűen, nem kell a nap 24 órájában játszani, meg lehetnek kihagyások is. Elvégre Wiát nem antiszociálisra terveztem, így ebben az egyben nem csalódtam. :D


Armin
Ő nem érdekel senkit sem.
Najóó, lehet mégis. Jött pár kérdés, így azokat válaszolom meg, mert nem tudom mit írhatnék róla.
"Meddig marad ilyen köcsög Wiával?"
- A végéig. Egyébként szerintem nem köcsög, vagyis jó néha az. De most nem akarok egy tökéletes kapcsolatot. Mindig is szerettem, ha pasi szemétkedik a csajjal. Ez nálam egy ilyen alap és ez így is fog maradni.
"Hogy fogadta Armin Alexy nemi identitását?"
- Erről van egy külön rész, bár szerintem soha nem fog kikerülni. Szóval, inkább elmondom. :D Elsőnek furcsának találta, azt hitte K-popot hallgat ezért öltözködik ilyen feltűnően, de idővel elfogadta.
"Lesz róla is külön rész?"
- Van egy pár >.< De nem tudom...

Tanárok
A legtöbbje ilyen álom tanár. Hát nem menő lenne egy olyan rajztanár, mint ami Wiának van? *-* Szép álom. :D


Múlt
Hát erről nincs sok minden mondani valóm. Azt hiszem szépen és jól felépítve adagolom nektek szerencsétlen lány múltjának kis darabkáit, amik eddig elég tragikusak. De lehet majd lesz valami vidám is. :D Sajnos most nem írok egyet se, így nem tudom. De gondolkodom folyamatosan, csak egyelőre szintén negatív történeteken jár az agyam.


Jelen
Próbálom kicsit kibővíteni Wia látáskörét, hogy ne csak Arminról szóljon az élete, mert valljuk be, most eléggé csak kettejükre fókuszálok. Ezzel persze nem is lenne baj, ha nem fogynék ki rohadt gyorsan az ötletekből.


Jövő
Annyi, de annyi ötletem van és rengeteg rész is kész van már. :D Nagyon várom, hogy eljussunk oda. :D Rengeteg hülyeség, sírás és boldogság van tervben. *-* - ez egy értelmes mondat volt tőlem, jár a taps. -



És amit szeretnék még így végszóban megjegyezni.
Én nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre egy-egy résszel kapcsolatban. De alig kapok visszajelzéseket, így nehéz bármit is eldöntenem, hogy most jó vagy sem. Lehet úgy vagytok vele, hogy úgysem veszem figyelembe, ha esetleg kértek valamit. De ez nálam nem így van, mindig tudok változtatni a történeten, ha az olvasók azt kérik. Ha valaki nem is akar itt a blog alatt írni, ezer helyen megtalál a Facebooktól kezdve a játékokon át egészen az e-mailig.
Szóval, ha van véleményetek ne tartsátok magatokban. Ha egy poén csalt mosolyt az arcodra azt is szívesen veszem, ha leírod, hogy "ez jó volt" vagy valami. Csak mert, kezdem elveszíteni a motivációm az írás után, pedig rengeteg ötletem van és sok rész vár már rátok, csak nincs kedvem kirakni...
Na mindegy..


Boldog Szülinapot Nekünk! Mert nélkületek nem jöhetett volna ez létre!














12 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod! Már egy ideje akarok írni neked, de valahogy mindig elmaradt... De mivel nem akarom, hogy elveszítsd a motivációd most bepótolom :D

    Először is imádom Wia és Armin egymáshoz való viszonyát! Ahogy folyton szivatják egymást, stb. Én nekem nagyon tetszenek az ilyen kapcsolatok!

    Armin karaktere sokkal jobb mint a játékban! Egyszerűen imádom! Wia szintúgy.

    Wia múltjával kapcsolatban zavar pár dolog, amire remélem választ kapok a Los Angeles-i kiruccanás közben. Mint például hogy Viktorral mi van. A költözéses rész elején végre újra találkozunk vele, viszont elég gyanúsan viselkedik.Azóta érdekel, hogy mégis mi az a sok dolog ami lefoglalta amíg Wia kórházban volt. De azóta sem volt róla szó, így nem kaptam választ a kérdéseimre.

    Ami viszont nagyon zavar a sztoriban, hogy sokszor azért nem értek egy poént, mert nem egyértelmű, hogy éppen ki beszél. A helyesírási hibák még elmennek, mindenkivel megesik, és gondolom nem akarod folyton újra olvasni a fejezeteket, de légy szíves kicsit gyakrabban írd oda, hogy éppen ki beszél, ha lehet. Tudom, hogy így se könnyű vezetni ezt a blogot, de nagyon zavar amikor nem értem a sztorit emiatt.

    Ezzel a cikkel felkeltetted az érdeklődésemet a már megírt, de nem feltöltött részek iránt. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk!

    Remélem még sokáig olvashatok tőled ilyen nagyszerű munkákat! Vicces, romantikus, izgalmas. A karakterek, a sztori, minden kiváló!
    További jó munkát! :)

    Ui.: Én nagyon élveztem a kirándulás első része, hiába volt neked kínszenvedés. Bár ez csak az én véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jobbnak találod Armint, mint a játékban. :3 Ez most nagyon feldobott. ^_^

      Oh, az én drága Viktorom. :D Egyébként még nem döntöttem el, hogy egy külön részt vagy a Los Angeles-i vakációjukon legyen majd róla szó. Majd meglátom, hogy melyiket látom jobbnak. :) De mindenképp választ adok a kérdésekre. :)

      Igen, ezt már jelezték többen is, hogy néha el lehet veszíteni a fonalat. >.< És már próbálom többször feltüntetni ki szólal meg. Ezen már rajta vagyok ^_^ Bár nem mindig jön össze. :D
      Hát 1-2x olvasom vissza mielőtt kirakom, de nem vagyok egy perfect helyesíró. ~.~

      Köszönöm szépen! Igyekszem ezeknél a részeknél már csak jobbat írni! ^_^
      Örülök, hogy tetszett. :3

      Törlés
  2. Yaaaay!
    Hát ez is megszületett :D
    Igazán írhattál volna, hogy kint van, most miattad csak most jutottam idáig ><
    No drágám. Mivel hogy 2 év, teljes blog-összefoglalót tartok neked, és egyáltalán nem kíméllek. Csakhogy te is szenvedj, ne csak minket szivass xD (csak az utóbbi 1 évről, mert azért ne várjál már túl sokat tőlem, annyi dologra én se emlékszem már xD)
    Kezdjük a rosszal, csak hogy jobb szájízzel fejezd majd be a komment olvasását xD
    Tehát.
    Hosszú 1 év volt, méghosszabb időközökkel 2 bejegyzés között. Ami nem baj, csak mondjuk ha valami rendszer lett volna :') No mindegy, a lényeg, hogy szép lassan, nagyon lassan, de kaptuk a bejegyzéseket.
    Kérlek... de komolyan. Könyörgöm, miközben írsz, figyelj oda picit. Nem azt mondom, hogy mindig tudd, hogy a muszáj sima j, hanem ilyenek, hogy "na de nem eltereljük szót" (előző rész)
    Nem az, ki lehet találni mindig, mit akarsz, csak na :D vagy figyelj oda picit jobban, vagy olvasd újra. Vaaagy, hagyd a csába, jó ez így xD
    A legnagyobb próblémám következik:
    egyre gonoszabbak egymással >< jó, ez szubjektív meg minden, de ahj >< alig kapunk cuki részeket... szeretnék cuki részeket is...

    No, ennyi rossz jutott eszembe xD és akkor a jó részek.
    IMÁDOM, ahogy átadod Armint. Nem mondom, hogy olyan mint a játékban, mert nyilván, a játékban nem ismertük meg őt ennyire. Olyan dolgokat adtál hozzá, hogy egyszerűen csak imádni lehet. Nem olyan vagy mint a legtöbb ff író, hogy a karaktereid tökéletesek. Nem. Te minden karakterednek adsz hibákat, minden karaktered, ha nem is teljesen kidolgozott (pl. Rosalya) de mindenkinek kidolgozott a személyisége. Nagyon is. De az a legszebb benne szerintem, hogy realisztikusak. Ritka az, hogy valaki realisztikus karaktereket rak egy fanfiction-be, főleg, ha az adott karakternek (szerintem) abszolút semmi rossz tulajdonsága nincs.
    Tudom, rengeteget panaszkodok a hüleségeik miatt, de mégis... ettől annyira különleges lesz.
    A másik, nagyon érdekes szituációkba rakod őket. Nem mondom, hogy még sose látott szituk, de sok olyan van. Az, amikor kilöki a Just Dance-ben, hogy nyerjen? Zseniális ötlet.
    Harmadik kedvencem a blogodban az az, hogy tudod mit írsz. Sok ff-et olvastam már, de a gamer téma eléggé ritka. Nem csak hogy ritka, de a legtöbb gagyi is. Úgy írják, hogy ők maguk semmit nem tudnak róla, és a leginkább "szakszó" amit bele tudnak rakni az a "lag", de a gamer karakterük már nem ismeri a bug, ttp, fpp, fps fogalmakat. Jó, tudom, már inkább átment Wia animéssé, de azokat a fogalmakat is ismeri, használtatod vele. Én is ott cseszem el a blogom, hogy a karakterem olyan dolgot csinál, amihez én nem értek, így azt a részt vagy ki kell hagynom, vagy nagyon utána kell néznem. De te nagyon profin megoldottad.

    Kb ennyit akartam neked most összefoglalni.
    Nem mondom, hogy ez minden, de ez minden amit 30-40 perc alatt össze tudtam szedni.
    Egyébként, sokszor néztem is, hogy Los Angeles? Tényleg? Nekem ez inkább Las Vegas, de mivel annyira nem vagyok ebben benne, tekintve, hogy egyik sem érdekel, így annyiban hagytam, hogy biztos rosszul emlékszem xD
    Na mindegy, mostmár ezzel kell maradnod :')

    Fel ne add nekem, te. Annyi ötleted van, annyira felhype-oltad már nekem, hogy mennyire jó lesz, muszáj megcsinálnod :D

    Mindenesetre, nagyon jó. Látszik, ahogy fejlődsz, egyre bonyolultabb és egészebb mondatokat írsz, egyre kevesebb a szóismétlés. Büszke vagyok rád! :D
    Jövőre is kérünk külön bejegyzést :3

    Xoxo,
    Vicky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szóltam? Mert azt tudom, hogy leírtam mennyire nincs kedvem hozzá, de akkor mindegy most már. :D Majd legközelebb. :$

      Oh igenis meg van a rendszer nálam :D "*csába, ma kellene kirakni az új részt, de még nincs kész, na mindeeegy~" xD
      Ismertek már, tudjátok mit akarok. :D De majd jobban figyelek. Csak a legtöbb esetben éjszaka írom a részeket és olyankor már félig alszok. Előfordulnak az ilyenek. Visszaolvasásnál pedig nem tűnik fel. ~.~
      Hmm... Gonoszak egymással? Eh...

      (spoiler)

      Akkor az elkövetkező pár részt majd ne olvasd. xD

      (spoiler vége)

      - Hát a férjem már csak jól kigondolom. :D De köszi ^_^ Igyekszem a legjobbat kihozni magamból és az adott karakterből. Jól esik, hogy sikerült elérnem, hogy csak kívülről tökéletes karakteret alkossak. :3
      - :3 Egyébként az a JD-s jelenet, igenis megtörténhet. (szerintem) xD
      - "Cél nélküli blog elveszti értékét." csak ezt tudom erre mondani. :3 Hát az olyanok általában a videókból tanulnak. De szerintem úgy lehet hiteles gamer témájú blogot írni, ha maga az író is gamer. Tisztában van vele, hogy mit, mikor és miért használunk.
      Mindent ki lehet javítani. :D

      Sejtettem, hogy lesz olyan, aki nem fogja tudni, ezért is tartottam fontosnak, hogy tisztázzam a dolgokat. :')

      Most mindenki megtudta, hogy valakinek elárulom a terveim. :D Mondjuk az esetek többségében mindig megváltozik valami. :D

      Köszi!! ^_^ Igyekszem. :3
      Oh, jövőre nem tudom mit csinálok, ez is 1 hete pancsolás közben jutott eszembe. Semmi ötletem nem volt. :D Nem akarok részt csinálni, mert az jó lesz majd máskor. :D És nem hiszem, hogy még egy ilyen bejegyzésre lesz mit összegyűjtenem. :D De majd kiderül. ^^

      Xoxo,
      Wia

      Törlés
  3. Szia
    Eddig nem igazán irtam mert nem vagyok az a tipikus kommentelo, inkabb a hatul megbujok tipus xD
    Na de most raszanom magam mert mint mondtad kezded elvesziteni az motivaciod az iras irant es ezt egyaltalan nem szeretnem :/
    Imadom Wia es Armin karakteret es nekem is jobban tetszik itt Armin mint a jatekban :D Nagyon birom a "perverz" es cseszegetos jeleneteket kettejuk kozt na meg a cukiskodas az ahw *-* szinten csak erositeni tudom azt h nehol elvesztem a fonalat a storyban mert nem tudom ki mondja. Olvasom a reszeket es egyszeruen aterzek mindent amit csak lehet. Egy cseppet se unatkozom kozben sot meg inkabb varom a folytatast ^^ Tetszik a karakterek kidolgozasa, amilyen a szemelyseguk es h milyen erzelmeket mutatanak.
    Oszinten szolva nem sok fanfiction fog meg engem de ezt kifjezetten imadom *-* Remelem minel hamarabb jon a kovi resz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik! :)
      Igyekszem most már mindig leírni, hogy ki mondta éppen a párbeszédet. :)
      Ebben a hónapban igyekszem hozni a folytatást. :)

      Törlés
  4. Mint szintén hobbiíró tanácsolnám, ha megengeded: szard le a mi lett volna ha, és az effajta kérdéseket. Amit egyszer már leírtál az így marad, és bármilyen rossz is visszaolvasni, szerintem inkább vicces :D Én 100 rész után a hátam mögött már sírva nevetek a négy évvel ezelőtti fejezeteken :'D
    Ne magyarázkodj semmi miatt, nincs annál rosszabb, mikor egy író magyarázkodni kezd (khm JK. Rowling). El kell ismernie az embernek, ha hibázott, de a régi fejezetekért senkinek nem tartozol elszámolással. Inkább légy büszke visszaolvasva a fejlődésre :D
    Várjuk a folytatást! :D
    u.i.: Hogy sikerült megírnod egy fejezetet 10 perc alatt? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt csinálom :D Csak ez már nagyon nyomta a szívem és jobban belegondolva vicces is. Vagyis én jót röhögök rajta, hogy amit igazán akartam végül elcsesszintettem. :D

      Hát, ihletem volt? :D Passz, csak jött egy hülye ötletem és egyből írtam, amit eszembe jutott. :D

      Törlés
  5. Váárj várj várj.... "Mi van?! Nataniel? Hülye vagy >>Vivi?<<" mondat megfogott.. Téged is Vivinek hívnak?:D Max ha igen akkor tudni fogom hogy, mikor van a névnapod :> Báár néha el fefelejtem hogy, lassan December van éés mindent elfelejtek...Tudom butus vagyok...kicsit nagyon... nahh mindegy... csak ennyit akartam... yahh éés eddig nagyooon jó a story... ARMIN
    THE BEST *-*(kissé érdekelt... egy napon át olvastam...ma a külőn kiadásokat olvastam 1 óra... hehehh...) miindegy imádom amit csináálsz! További sok sikert! Ha jön a kövi rám számíthatsz *-* ennyi... sokat irtam...lassan ykhar leszek :O nahh de tényleg ennyi :D további sok sikert cyoo! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Vivinek hívnak. :) Nem baj, én is sok mindent elfelejtek. ^^ Ezért van tele a telefonom naptárja. :D
      Örülök, hogy ennyire tetszik. Remélem nem okozok a továbbiakban sem csalódást! ^^
      És nem baj, ha sokat írsz, csak nyugodtan. :3
      Ha jól látom a feliratkozást is sikerült megtalálni végül. :) Örülök, hogy olvasol. ^^
      Szia! ^^

      Törlés
    2. Nos iigen... az én naptárom is tele van... Hehehh... De valamikor elfelejtem megnézni...éés le maradok 1-2 dologról... Báár már igyekszem, kisebb-nagyobb sikerrel :D

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés