2017. július 3., hétfő

Találkozz velem!

Sziasztok!

Nem tudom ki jön Mondoconra 15.-én, de én ott leszek. :) A képen én vagyok. :) Persze, ezt a képet csak gyors összedobtam. Remélhetőleg megtanulom addigra jól megcsinálni az elképzelt sminket (ami nem látszik a képen) és lehet lesz a hajamban pár kiegészítő is. De ez utóbbi még nem biztos. 
De a bandázsról tuti mindenki felfog ismerni, jobb lábon lesz. ^_^ Bár ne kéne :')


Szóval, ha régóta nyomaszt egy kérdés a bloggal kapcsolatban nyugodtan oda jöhetsz hozzám, nem harapok ^_^ Na, meg ha megakarod ismerni Wia megalkotóját, de pár spoilert is elárulhatok mik lesznek a jövőben. ;)

A kép alatt SPOILERT olvashatsz, csak akkor olvasd el, ha szeretnéd tudni, Wiával mi fog történni!

A kép készítése közben anyum beszólt, így arra a nagy mosoly. Meg előtte, egyébként se csinálok, hú de milyen beállásokat. :D

Én ott leszek! És te?




!SPOILER!



Gondolom mindenki kíváncsi, hogy ez most ki lehet, vagy csak úgy magamra kaptam valamit a szekrényből.
Hát nem. Wia leszek. :)
Gondolom most, azt kérdezed magadtól, hogy mitörténhet, amiért Wia szürke hajra vállt.
Emlékezet kiesés... - mitől? - Titok. ;)


Kicsit bonyolult elmagyarázni, mert nem akarom leírni, hogy jutunk el idáig, de ez a jövője szerencsétlen lánynak :D
Mellesleg Armin keze is benne van. 

4 megjegyzés:

  1. sajna én nem took elmenni a mondoconra, mert én nem ott élek ahol te de remélem majd egyszer találkozhatunk. és nagyon jo a képed amit kitettél. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Hát én sem pont ott élek, egy 2 órás út áll előttem. ^^ De én is remélem, hogy egyszer találkozhatunk. :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Szia. ^^ Hű,most sajnálom leginkább,hogy idén nyáron nem tudok elmenni a Conra.Nagyon szívesen találkoztam volna veled,és jó lett volna egyet beszélgetni,ha sikerül összefutnunk,de így,hogy nem megyek,sajna nem jött össze. c: Azért neked jó szórakozást. c:

    UI.:Nagyon szeretem a történetet amit írsz,gratulálok hozzá. ^^ Nagyon kreatív és ötletes sztori. c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^Én is sajnálom, hogy nem tudunk találkozni. :( Majd legközelebb, nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy megyek. :)
      Köszönöm! :)

      Örülök, hogy tetszik! ^^

      Törlés