2017. július 15., szombat

Mondocon beszámoló






Sziasztok! ^_^


Megérkeztem az első mondoconomról és tudom, hogy élménybeszámolót kértek. ^_^ Ha, nem akkor is kaptok. :P 

Nos, hát a leendő férjem nem találtam. Sajnos egy csj-s szereplő sem volt, főleg nem Armin. Így Wia "egyedül" töltötte a napot. De sebaj! Számos nagyszerű cosplayessel találkoztam. Lentebb képeket is megnézhettek, melyekre rákattintva nagyobb méretben is megnézhettek. :)

De, ami a számomra a legjobb volt, hogy legjobb barátnőmmel és fő olvasómmal is találkozhattam. Na, meg persze első számú ihlet forrássom is. :D


Az ő blogocskáját oldalt is megtalálhatjátok, mint kedvenc blogom. ^_^ Csak jelzem, Wia is szerepleni fog majd benne.
Viszont, azért mert neki megengedtem, hogy felhasználja a karakterem és egyben, használja esetleg a történetben szereplő dolgokat, az még nem jogosít fel senkit arra, hogy ő is felhasználja engedély nélkül. ^_^

De akkor nézzük a képeket...






A képeken:
  1. Shingeki no Kyojin - Kolosszális titán
  2. Eldarya - Ezarel
  3. Eldarya - Nevra
  4. Deadpool
  5. Kuroshitsuji - Ciel Phantomhive
  6. Kurodhitsuji - Sebestian
  7. Shingeki no Kyojin - Rivaille Ackerman
  8. Touken Ranbu: Hanamaru - Yamatonokami Yasusada
  9. Yu Yu Hakusho - Genkai anyó, Kurama és Hiei
Nagyon jó volt látni, hogy nem csak a mostani szezonos animékből voltak cp-sek, hanem régebbi szereplőket is felelevenítettek. Köztük a régi nagy kedvencemet az Inuyashát. 

Most, hogy ez is megvolt, jöhet a közeljövőben egy olyan rész is, ahol a mi két gamerünk elmegy egy conra. Gondolom, mindenki tudja, hogy melyik két szintén gamer testvérpárost fogják alkotni. :3

Ez az egész nap nagyszerű élmény volt. Nagyon imádtam, és használhattam az angol tudásom is, mely pont olyan, hogy megbukjak vele. :') De társalgásnál tökéletesen használtam és így gazdagodtam egy Undertaker-es párnával is, mely tökéletesen nem illik a The Walking Dead-es ágynemű szettemhez. *Mától elkezdi valóra váltani, hogy párnákat gyűjt.

Egy lány próbált megijeszteni, csak hát szegénynek nem jött össze. xD Túl sok horror filmet láttam már. :D Nekem nagyon sok kell, hogy megijedjek. :3

Persze, minden szép egyszer véget ér. Ezt is otthonról írom már, sajgó lábakkal. És itt is megjegyzem, hogy nagyszerű élmény volt, nagyszerű emberekkel. ^_^
Hamarosan jelentkezem a következő résszel. :) 




2 megjegyzés:

  1. Hát Armin lett volna éppen (nem éppen fiú :D Azaz fiú csak.. Érted! :D) csak Armin elhúzott egy ukrajnai népzenei táborban.A kollégiumi szobákban nap mint nap hegedűtanárját csodálta és titokban kávézott!xD (És álmában a hegedűtanárával fürdött xD...) :DD Sorry! :D Én mentem volna mint Armin. Minden meg is lett csinálva,még kontakt lencsét is vettem kéket csak a dátumot nem figyeltem.Kicsit szomorú is voltam mert jó lett volna de nem jött össze idén :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh... :( Akkor majd jövőre ^_^ Ha jössz. :)

      Törlés